בחירת אוהל גג לרכב: 6 טעויות שחשוב להימנע מהן

מחפשים אוהל לגג הרכב שיהפוך את הטיול הבא להרבה יותר מהנה ונוח? כדי להקל על הרכישה ולקבל מוצר שישמש אתכם לאורך זמן, אלה הטעויות הנפוצות שתרצו להימנע מלבצע

אוהל גג לרכב הפך לתוספת שמטיילים רבים לא מוותרים עליה. מדובר בדרך לשדרוג הטיול, ליהנות מהלינה ולאחסן פריטים בנוחות. ובכל זאת, אם אתם עדיין מתלבטים בנוגע לאוהל שתרכשו, ישנן מספר טעויות שתרצו להימנע מהן כדי למקסם את חוויית השימוש. אלה השגיאות שמטיילים רבים מבצעים: 

  1. לא מוודאים מידות – נושא הבטיחות נמצא במקום הראשון בכל הקשור לבחירת אוהל גג לרכב. בבואכם לרכוש אוהל לגג הרכב חשוב לערוך היכרות עם מידות הגגון שלכם, עם הקיבולת שהוא מסוגל לשאת ועם הקיבולת של גג הרכב שברשותכם. בנוסף, חשוב לוודא באופן פרטני את הדרישות של כל אוהל שאתם מעוניינים לרכוש על מנת לוודא שהגגון שלכם עונה עליהן.
  2. לא בודקים את מנגנון ההרכבה והפירוק – אם תבחרו אוהל שקשה מדי להרכיב, סיכוי סביר שהוא לא ישמש אתכם בפועל. העדיפו לרכוש אוהל גג לרכב שמתאים להקמה וקיפול מהירים, כך שבתום ההרכבה עצמה תוכלו ליהנות ממנו בלי להתאמץ. 
  1. מנסים לשלב בין אביזרים – בדקו היטב אילו אביזרים מצורפים לאוהל (ברגים, רצועות חיבור וכדומה), ואל תנסו לשלב בין אביזרים מסוגים שונים. 
  1. לא שמים דגש על התוספות – נוסף לאביזרי חובה שהוזכרו בסעיף הקודם, בדקו אם האוהל שמעניין אתכם מגיע עם מזרן ועם אקססוריז נוספים שהם אמנם לא חובה אבל יכולים לפשט ולייעל את השימוש בו.
  1. לא מוודאים שהאוהל עמיד בפני כל מזג אוויר – כדי שתוכלו לצאת לטייל בנוחות ובהנאה, אתם צריכים אוהל לגג הרכב שעמיד גם בפני אתגרים כמו רוח, מים, חום וקור. מסיבה זו, הכרחי לבדוק תכונות ומאפיינים כמו למשל פתחי אוורור וסוג הבד. 
  1. מוכנים להתפשר על המשקל – אוהל גג לרכב צריך להיות קל עד כמה שניתן. השוו בין מספר משקלים של אוהלים כדי לקבל מושג בנוגע לפתרונות הרלוונטיים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post